Ugrás a fő tartalomra

Könyv szerzemények


Sziasztok!  Elég régen volt már bejegyzés, ennek megvoltak az okai, de ez most nem is fontos. Elég sok könyvet összegyűjtöttem az utóbbi időben, úgyhogy, most erről lesz egy Haul bejegyzés, egy szösszenetértékeléssel. Ha ti már olvastátok valamelyiket, akkor szívesen várom a véleményeteket is.

A nyár elején már beszámoltam egy Bookhaulról  amiben három könyv szerepelt. Nos így a nyár vége felé idejét láttam, hogy megmutassam miket szereztem még be. Ez 11 darab könyvet jelent. 4 darab Maxim kiadós könyvet, és 7 darab Könyvmolyképzős könyvet.

Kezdjük is a Maxim kiadós könyvekkel. Elsőnek is, elég sok helyről sikerült beszereznem ezeket a példányokat, de természetesen mindegyiket újonnan vettem üzletből.

Melissa Landers Elidegenítve című művét, a Libriben vásároltam meg, ahol felhasználtam a libris pontjaim egy részét, így 2100.- ft-ért sikerült hozzájutnom, az egyébként 3000 forintos példányhoz. Ezt a könyvet, már ki is olvastam. Nagyon szerettem, és a két folytatása is megérkezik a holnapi nap folyamán.

Amy Kathleen Ryan - Rogyás című műve, ami egyébként a trilógia első része, szintén nagyon kedvezményes úton került hozzám a Líra üzletláncon keresztül 1200.- Ft-ért, és ez szintén egy 3000 forintos könyv. Már elkezdtem, és igazából elég komoly témát dolgoz fel, sokszor nem tudtam, hogy hogyan is viszonyuljak a történethez, de ez nem a könyv hibája. végül abba hagytam körülbelül a felénél, és hozzá kezdtem egy másik könyvsorozathoz, mert amikor elkezdtem, úgy érzetem, hogy nagyon nem jó időben kapott el engem ez a téma, de mindenképpen be szeretném fejezni.

Amy Kathleen Ryan - Szikra című műve a Ragyogás trilógia második kötete. Értelem szerűen ezt még nem olvastam.  

A következő könyv, és egyben az utolsó Maximos rendelés, az, Rebecca Donovan  - Elakadó lélegzet trilógia első kötete. Ezt sem olvastam még el, de nagyon várom. Mind a kettő könyv a Maxim kiadó honlapjáról lett rendelve (olvas.hu) egy akció keretében. Mind a kettő könyv 1800.- Ft volt, 3000.- ft helyett. Ez az akció már nem elérhető, de, még mindig olcsóbban beszerezhetitek a kiadó honlapjáról, mint a Libri, vagy Alexandra, és egyéb terjesztő üzletekből, ugyan is jelenleg 20% kedvezményt kapnak az online rendelők.


A következő könyvek, már mind Könyvmolyképző kiadósok, változó pöttyözésűek.

Az első, az nem más, mint J. L. Armentrout - Be with me című könyve, azaz a légy mellettem, a Wait for you második kötete. Sajnos egy másik könnysorozat olvasása miatt erre még nem volt időm, de nagyon hamar szeretném pótolni.

A második könnysorozat első kötete a Touch (érintés) Jus Accardo-tól, úgy került hozzám, hogy vágytam valami természetfelettire, kicsit misztikusabbra, és nagyon megtetszett a fülszövege, szóval megrendeltem a Be with me kíséretében. Sajnos még ezt sem olvastam.

A következő könyvsorozat nem más, mint a Luxen sorozat. Tudom, nem most éljük a nagy Luxen lázat, de hozzám most érkezett el. Korábban azt mondtam, hogy nem, nem és nem, én ezt nem olvasom el. Talán azért, mert annyira nagyon „nyomták” körülöttem, hogy már zavart. Meg kell, mondjam, hogy nem tudom, hogy ha korábban olvasom, akkor is így fogtam volna –e fel minden sorát, de egyszerűen imádtam. Annyira csodálatos világot mutatott be nekünk J. L. Armentrout, hogy az valami hihetetlen. A Luxen első részének, az Obszidiánnak a 420 oldalát, hét nap alatt, két éjszaka alatt kivégeztem. Nem bírtam letenni, és egyszerűen imádom. A legjobb –eddig olvasott- misztikusos természetfelettis könyv, amit olvastam, és talán vörös pöttyösök közül is a kedvenc könyvsorozatom lett.


Ezek után kétség sem vért hozzá, hogy nekem szükségem van a folytatására, az Ónix-ra. Nos, amikor rájöttem, hogy körülbelül szeptember közepén tudnám beszerezni a könyvmolyképző kiadótól, és más üzletekben sem volt a második példányból, hát nagyon ideges és szomorú lettem. Ezért fogtam magamat, és az eső közepén órákat keresgélve végül a Géniuszban találtam rá erre a csodálatos 470 oldalas alkotásra. Azonnal magamhoz kaptam, még aznap este körülbelül 10 körül, amikor befejeztem az Obszidián-t hozzá is láttam, és másnap estére, már hihetetlen könyvmoly örömökkel csuktam be a könyvet, és magaménak tudtam az utolsó oldalig.

Nem volt kérdés, hogy a folytatásait is megrendelem, így más a harmadik és a negyedik kötete -Origin- is sikeresen nálam landolt a kiadótól rendelve. Jelenleg a harmadik kötet -Opál- körülbelül 150. oldalánál járok.Befejezve.

Akik ismerik a könnysorozatot, azok most biztos kérdezhetik, hogy ha még nincs meg az ötödik része, a befejező, akkor hogyan kerülhet hozzám az Obsession, ami nem mellesleg ez zafír pöttyös könyv, és ebben a kategóriában, ha jól tudom kettő vagy három könyv szerepel egyelőre.

Amikor én megrendeltem az Obsession-t akkor, még nem nagyon tudtam, hogy ez, most függetlenül olvasható-e a Luxen sorozattól, ugyan is kapcsolódik hozzá, de még sem, szóval elég zavaros volt, de mivel nem volt beskatulyázva, hogy na Luxen x. része, ezért megrendeltem.  Tehát, az Obssession (habár még nem olvastam, de már tudom) függetlenül olvasható a Luxen sorozattól, de azért érdemesebb utána olvasni, ugyan is nagyon leegyszerűsítve a Luxen sorozatban van jobb és baloldal.  Nyilván az Obsession azt mutatja be, hogy a az a bizonyos rosszabbik fajta „emberek” is tudnak igazán szexik lenni, és képesek érzelmekre. valamint ez egy fokkal másabb mint a Luxen sorozat, nem hiába zafír pöttyös.  A vörös pöttyösök a misztikusok,  A Zafír pöttyösök is misztikusok, de ezek kicsit komolyabbak, felnőttesebb könyvek, tehát 18 felett ajánlatosabbak, és sokkal erotikusabbak. (egyszerűen fogalmazva)

Minden Könyvmolyképzős könyv, az Ónix kivételével a konyvmolykepzo.hu hivatalos oldalról lett rendelve, ahol állandó 16 % os kedvezménynek köszönhetően több mint 400 forintokat spóroltam meg minden könyvön, és még könyvjelzőket is kaptam Tőlük. De, kaptam egy könyvjelzőt a Libris vásárlásomnál is.

(Elnézést kérek, amiért a képeken egy gportálos vízjel található, de  az oldal költözésekor, megtartottam a már elkészült képeket.)
 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Nyereményjáték

Kedves Látogatók! A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából lehetőségem van, hogy elindítsam az oldal első nyereményjátékát, ahol könyvjelző csomagokat nyerhettek. Ahhoz, hogy megnyerd a 2 csomag egyikét, az alábbi feladatok at kell elvégezned: 1.        Likeolni a Könyvmolyképző Kiadó hivatalos Facebook oldalait. a.        https://www.facebook.com/rubinpottyos/ b.       https://www.facebook.com/vorospottyos/ 2.        Követni az oldalt Instagrammon.(ha nincs, ez a lépés kihagyható) a.        https://www.instagram.com/AngelikaBookHUN/ 3 .        Kérlek, válaszolj az alábbi kérdésekre:   A válaszok nem befolyásolják a sorsolást) a.        Hány darab könyv (tankönyv nem számít) van otthon, ami a sajátod, és ebből (kb) hány darab Könyvmolyképző Kiadós? b.       Mi a kedvenc Könyvmolyképzős könyved/könyvsorozatod? 1+esély, ha meghívsz valakit! Folyamat: Több sorsolás lesz: Minden sorsolás során 2 olyan lesz, aki csomagot nyer. Csomag tartalma : 4db könyvjel

Jön a Reader's Surprise könyves meglepetés doboz

A Book a Sloth Club után bejelentette a Könyvmolyképző Kiadó, hogy Ők is elindítják a saját könyves meglepetés dobozukat, mégpedig Reader's Surprise néven. Sokakban ellenszenvet kellett ez a kezdeményezés, miszerint, még ki sem élhette magát a BASC, már is elloptam a KMK az ötletüket. Ezzel én úgy vagyok, hogy nem tudhatjuk, hogy melyik fél mióta gondolkodik ezen a kezdeményezésen, de nyilván mindenki a legrosszabbra gondol ilyenkor, éppen ezért nem nagyon szeretnék állást foglalni ebben a témában, de ha meg van a magatok véleménye, azt szívesen olvasnám. De, térjünk vissza a lényeghez. Miután megtörtént a bejelentés a KMK egy játék keretein belül kisorsolt három darab ingyenes dobozt. Ezután semmilyen információval nem szolgáltak a kezdeményezéssel kapcsolatban. Ám Moly.hu-n egy lelkes olvasó vette a fáradtságot, és rákérdezett a Kiadónál. A Könyvmolyképző Kiadó, még idén november vége felé szeretné megjeleníteni az első dobozát. Amennyiben valamilyen oknál fogva nem j

Már kapható! Jamie McGuire Gyönyörű Búcsúzás

Puha fedeles kiadás Hosszas várakozás után, most már magyarul is megvásárolható Jamie McGuire Maddox fiúinak az 5. része. Jamie Mcguire anno a Beautiful Disaster, azaz a Gyönyörű Sorscsapás című   romantikus bestsellerével robbant be a könyvpiacra. A könyv olyan sikeres lett, hogy sokáig vezette a New York Times Bestseller listát is, illetve a mai napig a második legjobb könyvnek titulálták Goodreads-en a „minden idők legjobb romantikus novellái” kategóriában.  LINK Idővel megjelent a további négy testvér története is, egy-egy önálló kötetben. A sorozat záró kötete a Beautiful Funeral, azaz magyar fordításban a Gyönyörű Búcsúzás megjelenést idén Augusztus végére ígérték, majd lett belőle szeptember, október, és végül november. A kötet tehát, a mai napon (11.16.) hivatalosan is megjelent. Már kapható az üzletekben is, nem csak a kiadónál. De, érdemes most a kiadótól vásárolni, ugyan is a 3000 Ft,-os könyvet sikerült 2100 Ft,-os darabáron beszereznem.  Kemény fedeles